måndag 11 april 2011

Nya skor

Är i Stockholm en vecka och går en utbildning på RPS. Efter en dag i en liiiten datasal med ungefär 0% syre kände jag mig tvungen att gå ut på en riktigt härlig långpromenad. Hamnade så småningom i en skoaffär. Vet inte hur det gick till. Å väl där så stod ett par skor och ropade på mig. Vad ska man göra?? Jag var ju tvungen att ta med dom hem... Till mitt försvar vill jag bara säga att jag i lördags upptäckte att jag tydligen slängt mina gamla vårfavoriter. Vilket iofs kanske var klokt eftersom jag limmat ihop dom tre gånger så jag kanske äntligen fattade hinten om att dom var slut som skor. Men, nu har jag ett par nya, potentiella favoriter :)

3 kommentarer:

  1. Vilken affär hitta du dem förresten?

    SvaraRadera
  2. Dom är från Din Sko. Klicka på bilden så kommer du direkt till deras webshop :)

    SvaraRadera