onsdag 8 december 2010

Stressigt, men kul

Nu är det alldeles för många bollar i luften... Har massor att få i ordning på ikväll. Ska lämna barnen på skola/förskola som vanligt imorgon., Sen direkt till mamma med deras bilstolar, ombyteskläder och luciakläder. Som jag alltså ska ha packat innan vi åker. Sen till jobbet. Med mig ska jag ha festkläder till morgonkvällens julfest. 1500 ska vi ses i bastun och dricka minttu black. Fast när jag kommer till jobbet måste jag börja med att komma ihåg att hänga upp min blöta klänning som absolut inte kommer hinna torka under natten. Mina stövlar är lite trasiga i klacken. Jag har köpt lim. Men inte limmat. Får se om jag orkar ikväll. Jag har skruttigt nagellack på naglarna. Jag hittar inte mina armband och absolut inte mitt halsband. Jag har inte hunnit gå till systemet, det får bli på lunchen imorgon.
Jag vet inte hur jag ska komma hem från festen. Jag kommer en bit, men kommer antagligen inte vara sugen på att gå sista 4 km kl 0230 på natten...

Idag fick jag f ö papper från tingsrätten. Jag är numera skild. Märklig, men ganska skön känsla.

2 kommentarer:

  1. Stressa inte för mycket bara. Njuuut.

    SvaraRadera
  2. Allt löser sig på något vänster :-)Njut på festen, ha kul och bara var!


    Såg din kommentar hos mig: jag tycker det är fint hos folk som har en salig blandning av saker men pedanten i mig skulle inte fixa det själv. Tror du har det hur mysigt som helst hemma hos dig!

    Kram!

    SvaraRadera