söndag 28 november 2010

Hej, igen!

Tänkte kanske att jag skulle sparka liv i min blogg igen. Har tagit paus ett tag, har snurrat på rätt bra under hösten men nu gör jag ett nytt försök :)

Första advent idag. Traditionellt brukar vi drabbas av magsjuka just den här helgen. Men än så länge verkar vi klara oss. Men det är ju många timmar kvar... Varje lite större helg är fortfarande lite av en prövning för mig. Att sätta upp stjärnor och stakar i mitt nya hem var en märklig känsla. Men jag blir bättre och bättre på att hantera det hela.

Alma och jag har städat hennes pysselhörna idag. Blev en hel kasse skräp men fin ordning och jag räknar knappt med att se henne mer idag. Ett städat skrivbord inspirerar uppenbarligen till mer pyssel:)

Toksnöar här idag. Jag hade vissa planer på att åka till Ikea i eftermiddag, men jag vet inte om det är så smart med tanke på väglaget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar